Algemene voorwaarden HKU Cultuurpas

De HKU Cultuurpas

  • De HKU Cultuurpas is een samenwerking tussen HKU en We Are Public, opgezet om studenten een diverser aanbod aan cultuur te laten ontdekken.

  • Zodra je de pas aanvraagt, kan je direct op pad met je digitale pas in je profiel. Heb je aangegeven dat je naast een digitale pas, ook een fysieke pas wilt ontvangen, dan ontvang je deze binnen 2 werkdagen thuis. Je HKU Cultuurpas is persoonlijk en niet overdraagbaar. De pas kan door niemand anders worden gebruikt.

  • Heb je voor 1 september 2023 al een HKU Cultuurpas ontvangen of aangevraagd? Dan is de pas voor jou het komende schooljaar nog gratis. Vanaf 1 september 2023 betalen alle HKU studenten die de pas aanvragen een bijdrage van 25€ per schooljaar.

Toegang

  • Voor de meeste programma’s kun je een ticket reserveren.
  • Tickets zijn voor het overgrote deel gratis voor leden met een HKU Cultuurpas, soms moet je een klein bedrag bijbetalen.
  • Soms reserveer je via ons platform, soms via de betreffende instelling. Volg de instructies, het wijst zich vanzelf.
  • Het kan natuurlijk zijn dat een programma is uitverkocht of vol gereserveerd. Geen zorgen, er zijn vaak op dezelfde dag genoeg andere programma's om uit te kiezen.
  • Vaak weten we van tevoren dat een programma is uitverkocht, dan geven we dat aan op op onze website. Check dus voor je van huis vertrekt altijd de actuele programma-informatie.
  • Te allen tijde geldt; wees op tijd en neem je HKU Cultuurpas en ID mee. Bij toegang behoudt het kassapersoneel het recht om je ID te vragen. Als je je HKU Cultuurpas en je ID niet bij je hebt, heb je geen recht op korting of gratis toegang.

Betaling

  • HKU studenten die vanaf 1 september 2023 een HKU Cultuurpas aanvragen betalen een bijdrage van 25€ per schooljaar. Heb je voor 1 september 2023 al een HKU Cultuurpas ontvangen of aangevraagd? Dan is de pas voor jou het komende schooljaar nog gratis.

  • De bijdrage blijft het hele schooljaar 25€ (1 september 2023 t/m 31 augustus 2024). Ook als je je later in het jaar aanmeld, blijft de bijdrage gelden.

  • Blijf je na een schooljaar lid, dan wordt de jaarlijkse bijdrage rond 1 november afgeschreven.

  • Deze bijdrage wordt afgeschreven per automatische incasso rond de eerste dag van de maand na aanmelding.
  • Als de afschrijving van je rekening niet lukt proberen we het bedrag bij de volgende incassoronde nogmaals van je rekening af te schrijven. Als de betaling twee keer faalt nemen we contact met je op en pauzeren we je lidmaatschap, tot het achterstallige abonnementsgeld alsnog is voldaan.
  • We Are Public is niet verantwoordelijk als je je inschrijft met andermans rekeningnummer. Als je een rekeningnummer invult zonder dat de eigenaar van de rekening hiervan op de hoogte is, zal We Are Public je details doorgeven aan de desbetreffende bank.
  • HKU studenten die vóór 1 september 2023 lid waren, behouden hun gratis HKU cultuurpas.

De Vriendendienst

  • Met de Vriendendienst nodigen We Are Public- en HKU Cultuurpas leden een vriend uit voor een maand gratis We Are Public.
  • Als er binnen de eerste maand wordt opzegt, dan loopt het lidmaatschap op de laatste dag van de eerste maand af. Je zit dan dus nergens aan vast.
  • Als er niet binnen de eerste maand wordt opgezegd, dan wordt het lidmaatschap automatisch omgezet in een regulier We Are Public lidmaatschap.
  • Vanaf dat moment gelden de algemene voorwaarden voor het reguliere We Are Public lidmaatschap. Er geldt dan een minimale lidmaatschapsduur van 3 volledig betaalde kalender maanden.

Verlies, beschadiging of diefstal

  • Is je HKU Cultuurpas kwijt, beschadigd of gestolen? laat dit dan weten via info@wearepublic.nl. Je hebt natuurlijk altijd je digitale pas in je profiel.
  • Mocht je graag een nieuwe fysieke pas willen. Stuur dan een mailtje naar info@wearepublic.nl.
  • We Are Public stort geen geld terug voor de periode dat je je HKU Cultuurpas niet kunt gebruiken door verlies, beschadiging of diefstal.

Opzeggen of wijzigen

  • Je kunt je HKU Cultuurpas op elk moment opzeggen. Klik hier om je pas op te zeggen.

  • Je HKU Cultuurpas is geldig zolang jij HKU student bent. Aan het einde van elk studiejaar wordt er gecontroleerd of jij nog recht hebt op de pas.

  • Zodra je bent afgestudeerd is het mogelijk om je HKU Cultuurpas om te zetten in een regulier We Are Public-lidmaatschap. Het reguliere lidmaatschap gaat pas in zodra je HKU Cultuurpas is verlopen.

  • Je kunt je persoonsgegevens wijzigen in 'Mijn profiel' op ons platform. Wijzigingen dienen z.s.m. doorgegeven te worden, dit is je eigen verantwoordelijkheid.

Algemene Voorwaarden We Are Public Giftcard

  • De algemene voorwaarden van de We Are Public Giftcard vind je hier.

Privacy Statement

  • We Are Public neemt het beschermen van je privacy serieus. We gebruiken persoonlijke informatie van gebruikers en abonnees alleen om je zo goed mogelijk van dienst te zijn en behandelen deze vertrouwelijk.
  • Voor meer informatie, lees ons Privacy Statement HKU.

Contact

  • Heb je vragen over deze algemene voorwaarden? Neem dan contact met ons op via info@wearepublic.nl.
  • 085 – 0640433 (ma-vrij tussen 10.00-17.00)

Ons adres:

We Are Public
Haarlemmer Houttuinen 177
1013 GM Amsterdam
Nederland